JAK ZAPŁACIĆ / METODY PŁATNOŚCITuż po złożeniu zamówienia otrzymasz jego potwierdzenie na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia (lub jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, podany przy rejestracji). W e-mailu tym otrzymasz pełne informacje odnośnie płatności zawierający koszty wysyłki oraz numer zamówienia i numer konta bankowego do wpłaty.
Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie otrzymałeś takiego maila lub nie masz dostępu do skrzynki mailowej poniżej podajemy dane do wpłaty:
Dane odbiorcy przelewu:
YourStyle.pl
ul. Brzezina 18
44-177 Chudów
Poland Numer konta (IDEA BANK) : 83 1950 0001 2006 0542 7421 0001
Zapłacić możesz na
3 sposoby:
1. Przedpłata na podane powyżej konto bankowe (przelew tradycyjny, elektroniczny, kartą kredytowa, PayPal, PayU.pl)
2. Płatne przy odbiorze (u kuriera)
3. Płatne osobiście w siedzibie sklepu w Chudów (k/ Gliwic)
Jeśli w zamówieniu wybrałeś metodę płatności WPŁATĘ NA KONTO wówczas czekamy na Twoją płątność 7 dni roboczych, po tym czasie Państwa zamówienie zostanie anulowane (jeśli chcesz zapłacić później niż po 7 dniach, poinformuj nas o tym telefonicznie, wtedy możemy zrobić wyjątek).
W tytule przelewu wpisz numer Twojego zamówienia (numer zamówienia widnieje w e-mailu otrzymanym z potwierdzeniem zamówienia). Jeśli nie znasz numeru zamówienia podaje IMIĘ I NAZWISKO.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Czas realizacji to czas od złożenia zamówienia do momentu jego wysyłki (liczony w dniach roboczych).
Zamawiając kilka produktów zamówienie zostanie wysłane w czasie kiedy wszystkie produkty zostaną skompletowane.
Jeżeli wybrana została płatność z góry, zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Jeżeli zależy Ci bardzo na czasie wybierz płatność przy odbiorze.
CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR
Wszystkim naszym Klientom przysługuje prawo do zwrotu zakupionego w Sklepie na odległość towaru w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny.
1. Produkt nie powinien być używany. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
2. Zgodnie z art. 38 pkt. 5 Ustawy o prawach konsumenta - Zwrot nie przysługuje w przypadku zakupu produktów, które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to większości produktów oferowanych przez Sklep w szczególności produkty intymne oraz kosmetyki.
3. W przesyłce zwrotnej muszą być wszystkie elementy, które zostały dostarczone Klientowi (dodatkowe akcesoria do produktu, gratisy itd.) W przypadku braku tych elementów, od kwoty zwrotu będzie odliczany ich koszt zgodnie z cennikiem na stronie Sklepu.
4. Podstawą do uznania zwrotu jest poinformowanie Sklepu o odstąpieniu od umowy. Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) wystarcza wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Odstąpienie od umowy może to być dokonane przez umieszczenie w przesyłce, w której towar jest zwracany oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy, według wzoru znajdującego się poniżej. Wzór oświadczenia jest dostępny również drogą emailową, sklep@yourstyle.pl
Abyśmy przyjęli pozytywnie zwrot - należy wypełnić
FORMULARZ ZWROTU TOWARU i wysłać wraz ze zwróconym towarem.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Z zastrzeżeniem art. 38 pkt .5 - wyjątki od powyższego przepisu (nie wszystkie towary podlegają zwrotom).
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt będzie nieuszkodzony, oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania.
STAN REALIZACJI MOJEGO ZAMÓWIENIAStan realiazacji swojego zamówienia możesz sprawdzić w Panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu się na swoje konto w YourStyle.pl. Jeżeli nie pamiętasz swojego loginu i hasła skorzystaj z funkcji przypominania na stronie logowania.
Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?
- Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.
Jak szybko wysyłacie towar?
- Standardowo w 24h godziny. Zamówienia złożone i skompletowane w dni robocze do godz. 12 – nadawane są tego samego dnia z dostawą do Klienta następnego dnia roboczego.
- Jeśli zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz. 11.00 – przesyłka powinna dotrzeć w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 15.00 – przesyłka zostanie nadana w poniedziałek z dostawą na wtorek.
- Większość produktów posiadamy na naszym stanie magazynowym - dostępne od ręki. Są jednak w naszej ofercie produkty, dla których czas realizacji wynosi 3 dni robocze.
Czym wysyłacie przesyłki?
- Przesyłki wysyłane są tradycyjną Pocztą Polską lub kurierem DPD lub przy wykorzystaniu usługi Paczkomaty InPost.
Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?
- Oczywiście tak, prosimy to jednak zgłosić mailowo lub telefonicznie, byśmy mogli przygotować dla Ciebie paczkę do odbioru u Nas. Odbiór osobisty tylko w naszej siedzibie w Chudowie (obok Gliwic), ul. Brzezina 18, Chudów 44-177.
Czy pobieracie dodatkowe opłaty np. za płatność kartą kredytową?
- Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.
Jak szybko księgujecie wpłaty na koncie?
- Wszystko zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2-3 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilka - kilkanaście minut.
Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
- W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
- Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 9.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
- Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu - paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!
- Poczta Polska dostarcza przesyłki zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych.
Czy otrzymam paragon/fakturę razem z przesyłką?
- Do każdej przesyłki dołączamy paragon lub fakturę na życzenie.